Sunday, October 25, 2009

HARGAILAH SELAGI MEREKA ADA

ngeeee...td g tgok PAPADOM
akhirnya tercapai gak hasrat nk tgok
tenks miss nadya teman mak td

PAPADOM besh!!
cite Afdlin Syauqi kn?
mmg kompem2 la beh
kalo x,
xdpt la award FILEM TERBAIK

bukan reti nk review film,
tp juz nk kongsi
cite tu pasal kasih sayang AYAH kt ank dia
mmg agak terharu la tgok pengorbanan seorang AYAH
walopon ayah dia cam over protecting sket
rasanya ayah sapa2 pon sama
sume ada rasa nk protect ank dorang
tambah2 lg ank perempuan
bak kata pepatah
lg senang jga lembu sekandang, dr jaga sorg nk perempuan
btol ke x pepatah tu
sila rujuk kt penternak lembu yg berjaya okkay

tem tgok cite tu
ada gak r aku tgkap leleh ingt kt ayah
tingat aku bnyk dosa kt ayah
salu lawan ckp ayah
kecikkan ati ayah
xikot ckp ayah
wat bodoh jer tem ayah suruh wat pape
bab perabehkan duet ayah lg
emmm...mcm2 prangai buruk aku ni
tp aku ttp gak jd permata hati ayah
ayah ttp gak manjakn aku
ayah xpernah berkira
walopon kekadang aku xthn gak ngn
sikap kedekut ayah tu
kedekut2 pon,
ayah xpnh gak hampakan apa yg aku nak
ayah ttp bg gak
aku jer yg xsedar2 diri

aku bersyukur sgt aku msh ada ayah
msh ada ayah yg syg aku
yg manjakn aku
aku harap aku dpt berbakti kt ayah
sblm terlambat
pada semua2 yg masih ada AYAH
hargailah mereka sblm terlambat
menyesal kemudian x berguna

terima kasih AYAH sbb jd ayah terbaik
sanggop berkorban utk ank2
sayang AYAH sgt2!!!!!!

notakaki:
  1. xpnh ternak lembu, tp sgt suka mkn steak daging lembu
  2. kempunan mkn McD, td melangkah keluar dr panggung tetibe blackout!syial

No comments: