Friday, September 18, 2009

wooo wooo balek kampong!!!!!!

"perjalanan jauh tak ku rasa
kerna hatiku melonjak sama
ingin berjumpa sanak saudara
yang selalu bermain di mata

nun menghijau gunung ladang dan rimba
langit nan tinggi bertambah birunya
deru angin turut sama berlagu
semuanya pun bagai turut gembira

balik kampong.....
ho ho ho balik kampong....
hati girang"

ntok sume membe2 yg ondaway nk blek kampong
aku doakan perjalanan korang slamat xda pa2 rintangan
sebenarnya aku tingin sangat nk rasa blek kampong nek bas tem raya
rasa cam syahdu jer...smlm g anta kwn aku kt stesen bas,
die nk blek terengganu
ramai gak r dak2 klas aku blek smlm
tgok muke sorg2 sume hepi jer xsabar nk balek
aku pon turut rasa keterujaan itu
cam tingin sangat...
aku ni dari kecik smpai la gemuk pendek (nk guna besar panjang x seswai okkay!)cam skrg ni, xpnah g kua dr KEDAH darul aman tercinta ini..
stakat kua melancong tu ada la, tapi tingin gak nk g blajar jauh2 (msh dlm MALAYSIA)
tingin nk rasa tunggu bas kt stesen ntok balek kmpong nk berya..best kn kengkawan?
ini taknya...baru jer pk nk blek kmpong,
tup2 sedar jer da smpai rumah...hurmmm
rumah aku ngn uni perjalanan mengambil masa lam sejam jer
aku lak bawa moto,so kalo rasa tingat jer kt mak aku terus je la aku merempit blek umah...xsempat nk renduuuuu pong!!!
kenkadang tu aku mls nk blek, bapak aku sebok2 la kol suroh blek
aku kn ank solehah, blek la gak..xmau jadi derhaka
dosa aku da bnyk menimbun, xmau aku tambah dosa jd ank durhaka
tapi pa2 pon aku bersyukur dok dekat ngn family,
walopon aku xdpt nk berdikari (bkn aku xmau berdikari, tp da org nk sapot xkn nk menolak kn?)
g pon org tua aku bkn sehat sgt...
dok dekat ni senang bley jer blek slalu2
jadi, ntok semarakkan perasaan blek kampong
aku akan menyanyikan lagu blek kampong berulang kali spanjang perjalanan pulang aku japg
wooo wooo balek kampongggggg
(nk nyanyi versi TOMOK, aku suka jutawan!!!)


SLAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI
MINAL AIDIL WAL FAIZIN

No comments: